zaterdag 25 september 2010

Foto's - O shit trip to the rainforest and Yungaburra








4 opmerkingen:

  1. jeeeee Myrthe wat gaaf !

    mooie plantjes !!!!!!!!!!!

    wat bijzonder dat jij daar nu echt bent.

    smokkel je een paar mooie rode crotons ( rode planten van de foto) voor me mee?? enneh,,,,, als je een mooie rode cavia ziet, ook niet gek, australische im port, kan ik wel gebruiken.

    goeie reis, ik blijf je volgen
    Bineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lukt maar niet om een reactie te plaatsen dus hoop dat die het op anoniem wel doet;)

    Super leuk om te zien alle filmpjes:D
    Het ziet er echt zo gaaf uit daar!!

    Heel veel plezier nog,
    xxx Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefie,
    Misschien kun je van je aboriginals look een JUSTPROUD lookbook maken en dan wel voor die wortelboom ;)

    Kus youknowwho

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Holaa!

    Bedankt voor jullie reacties:) Leuk om te lezen!

    @Bineke hahaha ik zal het proberen ;)

    @Marloes hahaha ja ik had er ook moeite mee toen ik op Floor zn blog wilde reageren, het is inderdaad wat uitzoekwerk;) Maar het is gelukt! Leuk dat je ze bekeken hebt :D Hoe gaat het daar?

    @Joey ik zal erover nadenken;) Hoe gaat het liefie?

    BeantwoordenVerwijderen